2010. 02. 02.

2010.02.02.

Gondoltam , kipróbálom blogolok :) Sok megosztanivalóm van a világgal reméllem sokat jársz majd ide :)
Ismerj meg íme egy rövid bemutatkozás :)
Hát mit is irjak...? Néhány tulajdonságom...:)
°bátor, lendületes, de sokszor makacs és önfejű:P
°provokatív
°Magabiztos nehéz megzavarni
°Tüzes, gyors és lendületes
°Életvidám ám néha egy kis depi belefér
°Időnként beolvasós, jól megmondós
°Vezető, irányító
°Romantikus, vad..:P
°Szenvedélyes valamint tartózkodó
°Kiismerthetetlen, kötődő
°Nem szeretek csak vonzódok de azt nagyon

°Hát dióhéjban ilyen vagyok..Sokan mondják mindenki Szandykája..:) Csak mert egyesek szeretnek de vannak akik utálnak viszont senki sem marad velem szemben közömbös..:P :P Ha megakarsz ismerni hajráá ;) Én nem harapok :D amíg a helyzet nem kivánja úgy;):D Próbálom élni az életem úgy mint mások ugye ez nem mindig sikerül, mert azt mondják hogy én más vagyok..:D Az tény és való hogy néha magam sem tudom mit akarok:D a szlogenem éljünk a mának...;) rögtönző ám de magabiztos személyiség vagyok..:P nem szeretem ha valami nem sikerül mert általában minden összejön és van amit én akarok ezért is hivnak a bárónőnek;):P szivecske ..:Utálom az átverős, kecsegtetős fiúkat..:D És a fajgyűlölőket rühellem.. Nya ennyit Rólam :) "Fő az Önbizalom.." Ha akarsz alkoss rossz véleményt Na de rólam...?:D :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése